Skitvecka

Ja, de flesta vet ju nu att vi var hemma före fem. Och att det slutade med Betapred, inge bra alltså. Hon var jättearg, "Jag SA ju att jag inte tål mjölk!". Men men, har det gått utan mjölk i fem år så klarar vi några till. Men jag trodde faktiskt inte hon skulle bli så dålig.

Skitvecka. Blev beordrad att ansvara för en till avdelning i onsdags natt. Det värsta var nästan att det var hur lugnt som helst så det var inte ens jobbigt. Men jag har jobbat så många nätter nu att jag vet hur det kan vara så jag var ändå INTE glad. Men nu tänker jag inte jobba fler nätter, det är otroligt kränkande att bli beordrad till höger och vänster. Tre gånger sen i juni, det är inte klokt.

Igår hade jag sovit fyra timmar och precis hämtat kidsen när en bil kör ut (från vänster) i hög fart och missar mig med fem centimeter. ARG. Sen kom jag fram till ICA och slog upp bildörren i en stenmur. Kom in på affären och hann plocka åt mig en paprika när sonen piper "Måste kissa". Jag släppte korgen på golvet, föste in kidsen i bilen och åkte hem och grät några timmar. Hoppas nästa vecka blir bättre.

Kommentarer
Postat av: lisa

Lider med dig gumman. Trist att det inte gick nå vidare o hoppas att hon inte led allför mycket. Och du min chef vill fortfarande ha vikarier =).

2007-09-30 @ 10:01:36
Postat av: Linnea

Ibland far man grata. puss padig

2007-10-01 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0