Bingo

...fick min grekmat tillslut. Inte riktigt lika gott att hämta hem som att äta där men helt OK iallafall. Uppmuntrad av maten, eller helt slut efter dagens arbete, blev jag plötsligt galet sugen på Ben and Jerry-glass trots att jag aldrig ätit det förut. En halvliter för 43 kronor, hur kan det vara lockande egentligen? Jag tror det är namnen; Bohemian Raspberry till exempel. Det kan man inte motstå, så enkelt är det nog. Valde tillslut Phich Food för underbara serien My name is Earl (Ni minns ju att bandet hette Phich Takho). Tyvärr måste jag erkänna att det var för mycket choklad i och jag fick ge upp efter några skedar för jag mådde illa. Nästa gång funderar jag på Fossil Fuel.

Var också tvungen att köpa nytt smink, mitt eksem under ögat bara kliar och kliar. Har kastat allt gammalt gojs nu och börjat om men jag vet ju egentligen inte alls vad det beror på. Har beställt ögonolja och det måste ju hjälpa. Har nya linser också, såg två hack sämre nu och har haft huvudvärk i flera dagar av den nya styrkan. Blev lurad att prova Alvedon smälttablett. Skulle smaka svart vinbär men den smakade mest alvedon. Med socker. Har nog hellre huvudvärk.

Som vanligt (!) står jag inför vägval och har ingen aning. Alla vägar har ju sin speciella charm. Egentligen borde det vara enkelt för mig, hittills har jag adrig ångrat ens en återvändsgränd eller ett sidospår men jag är ju så här neurotisk. Sen är det inte ens säkert att det är något val jag kan göra men jag kan ju hjälpa ödet på traven genom att ta steg framåt eller bakåt. Bokstavligen.

Kommentarer
Postat av: linnea

du måste nog välja vad som är viktigast här i livet. familj. vänner. jobb. kollegor.
ja du fattar :) vad jag menar.

2008-04-17 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0