Your mom goes to college

Hittade en underbar tröja på hottopic.com från underbara filmen Napoleon Dynamite. Köpte tidigare en Vote 4 Pedro-tröja därifrån till J men den har han tvättat sönder. Och den här skulle vara till mig. Minns ni inte citatet? Skäms!

Deb: I'm trying to earn money for college.
Kip: [from the background] Your mom goes to college.

Underbart! Hör av er om nån vill samfrakta...

Jahaja, bra helg. Grekmat och glada vänner och kanske aningens för mycket vin i fredags. En tur på stan och glada ungar igår och idag har vi tagit det lugnt här hemma, kollat på film, jobbat lite med uppsatsen och lagat mat. J har jobbat hela helgen och det var ganska skönt att styra lite själv. Linnea åkte till Belgien idag så nu är det helt tyst när barnen sover.

Vi har inte haft några mattor sedan de åkte ut med buller och bång när barnen var bebisar och som sämst i sina allergier och luftvägar. Nu är de ju stabila så jag vågade mig på att köpa en matta till vårt nyrenoverade vardagsrum. Jag var jättenöjd med den chokladbruna ryamattan. Tills grannens unge var här och lekte och frågade varför vi har en matta som ser ut som köttfärs. Kanske bäst att vara utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0