Damrally



När man kör många gamla bilar på en lång rad så går det inte så fort. Om man gasar och bromsar hela tiden och framförallt kopplar så får man ont i vaden, särskilt om man har högklackade skor på sig. Men det är den enda skadan jag har så det kan jag leva med.

Ett sent avhopp gjorde att det bara blev jag och L och P (P är min kompis som inte börjar på L och det står för Piia, bara så ni inte tror att jag bara byter ut bokstäver). Hela rallyt gick bra ända till Sura när det började ösregna och min vindrutetorkare gav upp och två självmordsbenägna älgar kastade sig framför min bil på Olbergavägen (som om de ens hade blivit repade på underbenen av min lilla Austin). Men vi gick i mål med hedern i behåll.

Skulle ha åkt till Gröna Lund idag men det regnar och regnar så vi åkte till Lek och buslandet i Örebro istället. Halvkul, för mig och J, helfestligt för kidsen och det var ju meningen. Drack thé hos L (innea) och nu äter jag gräddnougat till middag och har ångest för semestern är slut och jag måste JOBBA imorgon. Skit.


Kommentarer
Postat av: L

men du var himla snygg på damrallyt :-)

2008-08-18 @ 15:18:50
Postat av: Lisa

vännen....hade inte tid att kolla på dig...men skit att det regnade på er...jobba inte ihjäl dig nu....

2008-08-18 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0