Helt färdig

Nu är det en sån där jobbig period igen. Är på fängelset på dagarna, åker med barnen till dagis före sju och kommer hem halv sex. Massor av uppgifter i skolan som ska göras både i den här kursen och nästa, måste också få iväg min ansökan till etisk kommitté. Samtidigt har jag kvar mina helger på jobbet. Så imorgon åker jag härifrån kvart i sju, är i fängelset till halv fyra, börjar jobba fyra till halv tio och ska då åka till Arlanda och hämta L som landar elva. Sen jobbar jag hela helgen och på måndag börjar en ny vecka i fängelset. Allt är ju roligt och jag vet att jag kan säga ifrån om det blir för mycket, men kan jag verkligen det? Måste ju jobba mina helger för att gå runt och jag måste klara praktiken för att klara utbildningen. Men när får jag vara ledig? Nästa helg? Ja men då jobbar J så jag kan ändå inte plugga ikapp. Periodvis känns det så här jobbigt men jag vet ju att det brukar ordna sig till slut. Så vi får väl hoppas det.

Min tatuering är färdig! Satt i två timmar idag på eftermiddagen och det gick bra. Jag tror den bli jättebra. Får se imorgon när plasten är borta. Men nu gör det ont och jag är trött och vill bara ha skräpmat och godis. Skickade J till pizzerian så han kommer väl när som helst nu, ja jag vet att jag gav ett nyårslöfte men det är ju faktiskt SYND om mig.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh jag vill också tatuera mig, är tokavis.
Vad blev det för tapeter till slut? :)

2008-01-24 @ 19:38:11
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=smarties
Postat av: Lisa

Sorry men det blir bättre.....kanske =)

2008-01-24 @ 21:41:32
Postat av: Linnea

Hej alskling :)
men du far ju traffa mig iaf. Ar inte det bra?

2008-01-25 @ 08:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0