Nya planer

En vecka och två dagar till semester. Aldrig har väl tiden gått så långsamt framåt. Men sen går det väl fortare, de fem lediga veckorna. Sju dagar kvar på fängelset och sen tillbaka i landstingets ägo. Fasen. Men livet går vidare, har redan ett gäng nya projekt inför hösten.

Nu plötsligt säger J att han vill flytta (och nej, inte ifrån mig). Han vill ha ett garage, eller egentligen vill han ha flera garage. Om jag ska vara ärlig hade han nog helst bott i ett garage men det är ju svårt att förena med ett vanligt familjeliv och en ointresserad fru när det gäller motorer. Det skulle vara trevligt med ett större hus med flera rum. Fast nu har ju Linnea flyttat ut så egentligen behövs det inte längre. Men det är ju alltid roligt att flytta.

Läste i Aftonbladet om tatueraren som stavade fel. Ja... det är han som gjort mina. Tur att jag inte har någon text :-). jaja, om ni orkar kan ni ju scrolla ner till det gamla inlägget som jag tror heter Tatueringar och kika. Jag tycker han har gjort ett bra jobb med mina. Hennes motiv var ju dels inte så snyggt från början och dels helt felplacerat. Dessutom kanske hans stavning var rätt men hennes uttal fel? Och när man ser det i spegeln som hon måste ha gjort så står det ju DOG LIVE och det kanske var meningen att det skulle vara dubbel mening i budskapet. Som när man spelar en Black Sabbath-LP baklänges.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0