Finlandskryssning

Countrykryssning var en ny erfarenhet. Allt ifrån jag och Linda till indianklädda värmlänningar och, de snyggaste av alla, karlar i röda sparkdräkter med hölster och boots. Och hatt. Jag glömde ju hatten hemma och kände mig lite utanför men det gick bra ändå. Vi har hört de bästa raggningsreplikerna, (Full karl: "Är ni härifrån eller?" Emma: "Från båten?" den bästa ursäten till att gå och lägga sig ("Ska bara kolla så att rören är...eh.. raka" med tillhörande gester) och de bästa dialekterna ("Iiii Fiiiinspång kostar fiiiika niiio och niiittiii"). Vi har dansat och druckit Apple Split. En bra helg.

Ska till jobbet snart, ska ha utbildning. Sen medarbetarsamtal. Ha, ska upplysa om vilken lön jag blivit erbjuden i kriminalvården. Tror tyvärr inte hon bryr sig nämnvärt. Gå in på www.upproret.se och stöd oss!

Kommentarer
Postat av: Linus

Yeeeeehaaaaa!!!!

2008-03-10 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0