Åter på fast mark

På kryssning med psykpersonal... Ja kära nån. Men roligt hade vi, skulle vilja lägga ut lite bilder men det vore för taskigt. Det bästa? Tja... när A undrade vad "allmänheten" var egentligen eller när C kom tillbaka till hytten med samma otända cigarett i handen som hon hade när hon gick för att röka tre timmar tidigare. Dessutom skulle ni ha sett när jag buggade loss med R... vackert som fasen tror jag.

Har haft dagen från helvetet idag på fängelset. Kan inte människor bara vara friska? Och trevliga? Men det vore väl att begära för mycket. Sen känner jag mig som världens sämsta sjuksköterska, lovade en salva till en kille och jag glömde bort det. För mig är det otroligt hemskt, jag lovar inte saker särskilt ofta och när jag lovar så håller jag det. Men det var så mycket hela dagen och... det är bara att be om ursäkt imorgon. Eller bara och bara, har nog förlorat en hel del trovärdighet där.

Pratade med L idag på telefon, hon är nyopererad, bakis och hög på Ketogan och den mest positiva människa jag vet (och då menar jag även utan opioider). Jag har inga tvivel alls på att hon kommer bli helt frisk, något annat vore helt enkelt inte rimligt. Men jag saknade henne på jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Sara

har du bestämt dig än för om du ska göra med det vi pratade om på fotbollsmatchen?

2008-05-08 @ 21:41:11
URL: http://saris.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

tack saknar dig med......e glad att du finns iaf....kryssning snart igen???

2008-05-09 @ 22:13:04
Postat av: Lisa

ps du kan maila korten till mig muahahahaha

2008-05-10 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0