Malaga

Man får lite packningsrutin. Jag börjar med kläderna och skorna, sen allt till duschen och sist tar jag smink och hår. Sen behöver jag alltid saker som jag kommer på när väskan är stängd, som att det är smart att ha glasögonen i handbagaget om en lins trillar ut när jag vaknar efter en tupplur på planet eller att jag måste ha nässprey både i handbagaget och i stora väskan eftersom jag kan behöva ta ett återfall i mitt nässpreysberoende när som helst. Men nu tror jag att jag är klar. Har massor med kläder fast det bara är fyra dagar för jag har ingen aning om vad man förväntas ha på sig på en läkemedelskonferans med tillhörande middag. Inte för att jag tror på en fläck att jag har passande kläder med mig men ingen kan säga att jag inte har försökt.

Barnen blir bjudna på spökfester till höger och vänster. Fanns det när jag var liten? Jag kanske bara inte blev bjuden för jag har då aldrig haft ficklampa med mig på fest nångång. Men de verkar ha roligt. När är Halloween egentligen? Det brukar vara ungefär när Linnea fyller år och det är väl på måndag så kanske nästa helg? Jag jobbar då så jag slipper trick or treata med barnen, det blir Js roliga uppgft.

När vi var på Mallis läste jag Khaled Housseinis böcker och båda var underbart bra, jag grät som ett barn. Nu har jag med mig Lasermannen och hoppas den räcker hela resan. Tyvärr hann jag inte ladda ner någon ljudbok, eller ens ladda min ipod så jag tog Js som hade fullt batteri. Lyllo mig som får lyssna på White Lion och Skid Row i fyra dagar.

Kommentarer
Postat av: Linus

var är du?

2008-10-23 @ 13:55:13
Postat av: Linus igen

hm såg just att det stog malaga ;-)

2008-10-23 @ 13:56:23
Postat av: Anonym

Skid Row? Är det Johans prylar trodde jag det var mer Skid Marks som gällde..

2008-10-23 @ 21:26:16
Postat av: Lisa

hoppas att du har det bra i malaga...buhu kvar finns en annan i trista sverige....inte ett dugg avis.....näää inte alls

2008-10-24 @ 12:01:51
Postat av: Emma

Coolt bloggnamn =)

2008-10-25 @ 17:25:37
URL: http://enligtemma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0