Storm, regn och åska väntar

Väskorna är packade, benen rakade och klockan är ställd på 04:50. Väderprognosen visar regn för en vecka framåt på Mallorca men jag har fem böcker och en hel mapp med filmer till barnen så jag är lugn. Efter en sån här borderlinehelg med skitsnack, utspel och allt som hör till, vill jag bara vila. Hade ett snack med chefen om arbetsuppgifter och olämpligheten i att inte hinna äta (kom på i fredags vid 18 att jag inte ätit sedan 7 på morgonen och att det antagligen var därför jag såg suddigt och var vit som ett lakan i ansiktet) så nu ska jag få bort någon syssla iaf. Osäkert vilken men ändå :-). OK, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linus

ha en underbar semester och försök vila nu (hela familjen) kram

2008-10-07 @ 10:06:56
Postat av: Linnea

HA en toppen semester. Vi ses väl någon gång för jag har åkt iväg när du kommer hem igen =) men nästa söndag den 19 kanske vi kan få till en date på kvällen där ;)

2008-10-07 @ 10:58:25
Postat av: Lisa

Ha en fantastisk semester....det är du värd....kram

2008-10-07 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0