Jobba, jobba, jobba

Dubbeljobbar på fängelset och på gamla vanliga jobbet. Helt OK att jobba nu igen, har väl kommit över chocken efter semestern. Därmed inte sagt att jag inte surfar efter utlandsveckor med sökorden "all inclusive" hela kvällarna.

Drack vin med fängelsetjejjerna i lördags och var i god form. Jag har saknat dom. Vi har roligt på Landstinget också men jag har varit ute mer med fängelsetjejjerna sen januari än vad jag varit med Landstingsgänget på 2 år. Men nu är det nytt schema på gång igen så nu är det nog tyvärr slut med fängelsejobbet. Men jag hoppas på att komma tillbaka.

Min dotter kom hem med en inbjudan till kalas på lördag. På McDonalds. Trodde det var helt ute och att kidsen idag skulle ha arrangerade kalas med fallskärmshoppning eller valsafari. Jag tycker McD är helt OK. När man går på restaurang som allergiker så, hur fin och bra den än är, suckar personalen tungt när man börjar lista sina allergier. McD sticker bara åt en en folder och det finns verkligen nåt som alla tål där. Pommes frites, minimorötter, äppeljuice. Och annars kan man beställa bara en köttbit utan bröd, det gjorde vi alltid förr till L. Det är dyrare än en vanlig hamburgare men innehåller bara kött och salt. Sen greppar jag inte riktigt kopplingen mellan hamburgare och kalas men det ligger ju i närheten och ungen lär ju vara mätt efteråt iaf.

Ny tjejfest på fredag men var inte orolig Klang, jag ska cykla hem. Eller åtminstone hem till Linnea. Får se hur långt jag orkar. Idag orkar jag ingenting. Ska laga chili con carne och lägga mig i badkaret. Dricka the med Linnea. Undrar om hon kan ta med sig chips hit, det är jag väl värd?


Kommentarer
Postat av: Lisa

definitivt....kommer att sakna dig....trivs att ha dig på jobbet

2008-09-03 @ 20:57:28
Postat av: Linnea

är du nöjd med ostbågarna du fick lr?

är ja din playdate i helgen?

2008-09-05 @ 01:00:38
URL: http://jessamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0