Mot Mallis

Helgalen dag på jobbet, inte en lugn sekund. Började kvart i sju och när jag skulle byta om vid halv fem kom jag på att jag inte hunnit kissa på hela dagen. Det är illa och framförallt gjorde det väldigt ont i magen. Svårt att varva ner hemma när det händer saker som inte man inte hinner spegla och som man aldrig kan tycka är ok. Och det är klart, det är ju lite av tjusningen med jobbet men ibland längtar jag efter ett "trevligt litet sjukhem" (som pappa föreslår när jag pratar om jobbet).

Bokat resan till Mallis. Hela familjen Taikon med svärfar och allt åker om två och en halv vecka. Nu ska jag bara komma ihåg att ansöka om ledigt från skolan för V och att lägga in om semester för mig själv. Och fråga min bror om han kan skjutsa till flygplatsen kvart i sex på morgonen. För det som är så bra med den här resan är att vi flyger härifrån. Linnea har redan lovat att hämta oss.

Jorå men så att. J jobbar i helgen och jag och kidsen får väl roa oss med... shopping? Kultur? McD? Jag har ingen aning, är helt slut och kan bara tänka på sovmorgon. Har funderat lite på kanelbullar så det kanske blir ett bakpass på förmiddagen om någon vill komma och fika och fördriva lite tid. Annars är det marknader lite här och där. Kvällen lär väl spenderas på stan tillsammans med alla andra. Vi har varken fotbllscup eller barnkalas att gå på underligt nog.

Nu har jag lagt ut bilder från damrallyt på Facebook.


Kommentarer
Postat av: Lisa

kanske kan komma på söndag fm?????

2008-09-19 @ 21:43:35
Postat av: Anonym

vad fina ni var på damrallyt. L är ju en riktig gullunge :-)

2008-09-21 @ 10:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0