Damrally

Underbart rolig helg. Skulle ha varit på gårdsfest i fredags kväll men någon hade ställt ut jordnötter överallt i tältet och gnällde när vi bad om bortplockning så jag gick in och drack vin med P istället. Hur är det fatt med mänskligheten som inte klarar sig utan jordnötter? Jag prioriterar min dotters hälsa och liv men det kanske är fel. Nå, upp tidigt på lördagen och iväg med finbilen. Vi kom 150 meter sen flög en vindrutetorkaren iväg. Jag var färdig att ge upp på stört men J kom springandes med maskeringstejp och sen förflöt hela Damrallyt utan ett enda missöde. Vi hade faktiskt jätteroligt, en riktigt bra dag var det. Inte för att vi vann nåt men vi var väldigt snygga.



Imorse fortsatte vi med veteranbilstemat på den stora marknaden. Också trevligt. Sen har jag suttit hela kvällen och försökt få ta del av storebrors bilder, det skulle zippas och extaheras och jag var gråtfärdig innan det plötsligt fungerade utan att jag lyckats följa storebrors anvisningar. Nu vill jag bara äta upp chipsresterna från i fredags och slumra till en film. Och glömma bort att det snart är dax att åka till jobbet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0