Musikpolisen spekulerar

Musikpolisen tittade minsann på Melodifestivalen. Ok om man snor lite snyggt nåt riff här och där men allvarligt... Ja, avgör själva:

 

Och:



Ja, annars händer väl inget särskilt. Har varit ute på äventyr torsdag och fredag och sett en annan verksamhet. Jätteroligt och underligt inspirerade, kändes tryggt och bra, som om jag var tillbaka på gamla jobbet nästan. Också fick jag se en annan sida av verksamheten, fick till och med vara med på en häktesförhandling. Idag tittar jag suckande på mina gamla fula gardiner och önskar att jag hade energi att ge mig ut i snön och handla nya. Försöker lära V ackord på gitarren men jag har inget tålamod och han vill bara spela Iron man. Har en idé om att klä hela trappan i svart gummimatta, sån med pluppar om ni såg på nåt inredningsprogram på trean i veckan. Men affären har stängt idag och jag hittar ingen bra hemsida. En nackdel med dagtid faktiskt, att affärer stänger när jag är ledig, annars går det oväntat bra att ha normala arbetstider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0