Kolla vad jag har fått!



Jag har haft lyckan att bli nominerad.
Det är min gamla vän Linda som nominerat mig, läs hennes blogg. Nu ska jag ge den vidare och här kommer följande bloggar som jag alltid läser.

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

And the nominated are:
Lisa
Linnéa
AK
Ingela

De, och Lindas, följer jag oftast. Ni är nominerade...


Kommentarer
Postat av: Ingela

Men tack o tack, det var vänligt. :)

2009-01-13 @ 18:22:04
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Anonym

håller med föregående talare eller bloggare.....

planerat för fest snart på jobbet 31/3 hos C boka in......

2009-01-13 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0