Deep purple

Jag skojar inte nu, men utväxten var 4 cm när vi färgade mitt hår idag. Jag säger vi för J var tvungen att hjälpa mig med slingorna, jag skällde och han gjorde så gott han kunde. Men nu är det OK igen. Men dags att byta frisyr faktiskt, har haft så här i två år nu. Men vad? Vill inte klippa av allt nu när det äntligen är långt. Bli brunett igen kanske? Ska beställa tid om några veckor.

Ikväll blir det fest. Deep Purple. Storebror hade en extra biljett och jag och J slogs om saken och jag vann. Ska man ha på sig då? Jeans kanske, vädret är rätt instabilt. Fast det är ju inomhus. Men först ska vi plocka blåbär. Eller vad det nu var. Till skogen iallafall.

Snart-är-semestern-slut-ångesten är på en riktigt hög nivå idag. Fy fan. VILL INTE. Tänk inte på det! Bort! Fint soligt väder, bra musik och... så. Borta!

Telefonen är nu lagad och jag ska börja titta på den och lära mig lite snart. När jag orkar. Tänk på att jag har semester.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0