Semesterstress

Tur att man har vilat upp sig några dagar för idag var det full fart. Packade med barnen, städade och sorterade tvätt samtidigt. Lagade lunch och hann precis äta när storebror kom och hjälpte mig fylla nya mobilen med bra musik (hoppas jag!), J kom hem från jobbet, snabbdusch och iväg till köpcentret för de sista inhandlingarna. Att ha ett svårt allergiskt barn med sig på semester innebär att ha med sig mat för en vecka. Spontan semester va? Nå, hem och fixa det sista och sen iväg till skolan vi blivit tilldelade som cupfunktionärer, det betydde stå i kiosken när minst 100 godissugna ungar (och föräldrar) skulle köpa nåt gott till kvällen. Puh. Undrar vad jag gav i växel egentligen? Barnen var otroliga och hjälpte mig så mycket. Typiskt L att känna alla innan kvällen är slut, "Ey, high five tjejjen" ropade killarna till henne. V var mest intresserad av att smaka allt som såldes.

Förbi McD på vägen hem och nu borstar kidsen tänderna, ordentligt! Imorgon 07.00 åker vi.

Praktiska detaljer: Jag tar med mig gamla mobilen på semestern, men efteråt byter jag nummer. Anledningen till att jag väntar är mest att jag inte riktigt har förstått hur man svarar. Men den är fin och det är ju huvudsaken.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en skön semester och ta det lugnt och njuuuuuut som bara den. Du har en vecka på dig att lära dig mobilen. Vi hörs under veckan. Kram

2009-06-27 @ 00:32:28
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: Lisa

imorrn drar vi till öland.....vi hörs snart.....

2009-07-03 @ 21:59:18
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0