Nyvaccinerad

Så där ja, nu behöver jag inte fundera mer. Nu är jag vaccinerad mot den nya influensan. Det gjorde inte ens ont. Lisa gav mig en stadig spruta i överarmen och jag har ingen feber, ingen muskelvärk och kan gå framåt (och bakåt och åt sidorna) och lyfta alla armar och ben precis som jag vill. Yey.

Annars är det lugnt. Eller, tja, en tokdag på jobbet igår men det gör inget. Bra när det händer saker. Men när jag körde hem idag kom jag att tänka på Linus och jag blev så sugen på en tjejkväll med tillhörande bubbelvinsfylla och Olle på stereon. Någon som hänger på? Har också varit förfärligt pedagogisk idag för att få stopp på barnens skrikande här hemma. Vi satte oss ner allihop och kom överens om att 5 kronor är ett bra bötesbelopp för den som skriker (plus att J får kasta ut vederbörande). Och peppar, peppar, inget skrikande under kvällen...

Miniweekend med maken i helgen. Blir bra det. Barnen har ju höstlov så jag ska ta semester på fredag och sen åker vi. Barnen ska vara hos mamma och pappa. Men ikväll ska jag äta Pringles och se på TV och låtsas att jag fått biverkningar av vaccinet. Men vad ska man välja, House eller DH? Börjar tröttna på DH men House har ju blivit så snäll på sistone. Huvudsaken är ju ändå chipsen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jagvill ha tjejkväll, om jag nu får vara meed.

2009-10-27 @ 21:53:17
URL: http://jessamys:blogspot.com
Postat av: Linnea

Jagvill ha tjejkväll, om jag nu får vara meed.

2009-10-27 @ 21:53:26
URL: http://jessamys:blogspot.com
Postat av: Linus

Det lät som en bra kväll - har en fin flaska bubbel på kylning :-) och en ostbricka bredvid som bara väntar.....

2009-10-28 @ 19:21:40
Postat av: Emma

Men då slår vi till. Ge mig ett datum bara!

2009-10-29 @ 20:11:09
Postat av: Lisa

Jag hänger gärna på.......jag har vin

2009-10-29 @ 20:53:44
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0