Snyggo

Det var inte långt till tårarna men nästan allt hår landade på golvet hos frisören. Lite kortare än vad han tänkt men åh så snygg han är nu. Jätteovant och jag hajar till varje gång jag ser honom och undrar vem som gjort min son 2 år äldre. Dessutom är han väldigt mycket mer lik sin far nu.



 




Idag vadar jag bland äppelmos och äppelkakor och äppelpajer. Hade en hel kasse falläpplen som jag nu har tagit tillvara på. Husmodern själv. Trevlig middag igår och lagom slö dag idag. Tänkte börja packa lite inför konferansen imorgon men märkte att alla kläder var smutsiga så nu går tvättmaskinen för fullt. Tänkte ta en promenad men det regnar så jag tar en bit äppelkaka till och kokar mer kaffe. Har en bok som väntar.


Kommentarer
Postat av: L

Gud vad han är fin =) Snyggo!

2009-09-06 @ 20:29:16
Postat av: Lisa

dösnygg....och skön söndag.....här kollades det på film

2009-09-06 @ 20:41:18
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0