Thank God it´s lördag!

Har inte gjort nåt särskilt alls. Sov länge, städade lite, drack en del kaffe. Skulle äta lunch på Ikea men vi fick plötslig social fobi när vi såg folkmassorna och hamnade på Max istället. Färgat håret och badat alldeles för varmt under eftermiddagen och nu är jag lite svimfärdig. Ångrar att jag inte köpte chips, vad ska jag äta istället?

Nu är jag så där flyttsugen igen. Såg det perfekta huset på hemnet men J vill inte ens gå på visningen. Idag var det så mycket ungar här att J och jag fick planera lunchen i badrummet. Men nu vill barnen flytta ihop igen och då kan ju ett sovrum användas som spelrum och vi kanske kan ta tillbaka vardagsrummet. Men å andra sidan, hur länge kommer de orka vara sambor. Minns sist de försökte och varje kväll kom V ut och "mamma, jag kan inte sova för hon pratar hela tiden". Men visst, vill de försöka så varsegod.

Vad kass kvällsunderhållning det är på TV hörni. Idol igår... känns som man har sett det förut. Och Kändisdjungeln tröttnade jag på direkt. Inte ens en vettig film. Ska man vara tvungen att HYRA film? Och det är svårt med familjefilmer, Liten läser inte så bra så allt på engelska går bort och V är en känslig typ så värre än Harry Potter är omöjligt. Jag somnar av Harry Potter. J klarar inte av svenskt. Den enda film vi alla älskar är Kenny Starfighter. Men vi har sett den så många gånger att vi kan den utantill. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0