Dagens outfit

Idag var det svårt att få ihop det, tvättkris och ostadigt väder. Tillslut fastnade jag för leggings från HM, nedrullade i midjan för att hamna under magen och uppvikta nertill för att slippa bli alltför dammiga av en decimeter byggdamm som virvlar omkring på övervåningen. Till det valde jag en svart t-tröja med trendigt motiv. Eller, det var trendigt när jag köpte den 1994, den 30 maj på min 18-års dag. Metallica spelade på Stockholms stadium och det är otroligt att den tröjan lever än. Jag tycker inte att man ska sunka ihop totalt bara för att man är gravid utan det gäller att hålla stilen.



Nu väntar jag på att J kommer med kebabpizza. Hela helgen utom idag till lunch har jag sluppit laga mat. Filéfrossa i fredags, korv och bröd med kvarteret på städdagen till lunch igår och trerätters 70-års middag till kvällen. Bra helg faktiskt. Och L mår bra, hon hostar men inget akut längre. Hopp om livet. Tyvärr är det måndag imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt med måndag morgon som äntligen snart är här så att vi har ännu en arbetsvecka fylld av möjligheter. Omvårdnadsinspektion, utbildning i Stockholm....och sista april på en fredag så vi går väl hem efter sex....de som jobbar iallafall.

Tänk vilka härliga möjligheter vi har att påverka i rätt riktning.......

2010-04-25 @ 19:33:03
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0