Sökes: Älsklingsfilt

Jag är vanligtvis inte någon som fäster mig vid saker. Inte ens stora saker, som bilar eller hus. Och jag får väl ursäkta mig med att jag är hormoniell av amningen men åh vad ledsen jag är över en filt. Kommer ni ihåg den grågröna filten jag virkade i somras? Tror det finns bild nånstans. Iallafall, i fredags hade vi den i bilen, vi har använt den jättemycket både i vagnen och i bilen, och när vi kom hem var den borta. Så antingen ligger den i en snödriva eller på parkeringen på Erikslund eller i någon affär. Och jag är jätteledsen. Men jag tror inte att jag orkar göra någon ny så jag får väl gå och handla.

Annars snurrar det på. Sigge är en glad baby och vi leker ganska mycket på dagarna. Hade jag aldrig tid med med de första barnen men nu ligger jag nog minst en timme om dagen på filten och jag bär omkring honom och visar saker. Och han svarar "aooooo". På nätterna sover han, utom en matning. Fortfarande i sin egen säng :-(. Idag ska vi på Luciafirande på Ls skola och Sigge ska ha på sig en tomtedräkt. Får se vad han tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0