Så nära att börja träna nu

Det kom en kalasinbjudan häromdagen till dottern. Från en kille vi aldrig hört talas om. Jo då, sa hon, vi är kompisar. Och J berättade att de ofta leker när han kommer och hämtar. Så visst, jag ringde och tackade ja. Och det visar sig att killen i fråga bjudit hela sin klass... och min dotter. Han hade rodnat när hans mamma undrade vem hon var och sagt att "Vi är faktiskt mycket bra vänner". Jaha, nu börjar det.

Vill så gärna se Snabba cash, tyckte boken var bra, nej nu ljög jag. Boken var kass men ljudboken var riktigt bra. I vilket fall, filmen verkar bra. Kanske till helgen? Har inget planerat till helgen utom kalaset, ska kanske försöka spendera lite tid med ett barn i taget. Men de är inte så intresserade av att umgås med morsan på helgerna, de har fullt upp med att åka skridskor och pulka och spela Playstation. Jag kom NÄSTAN iväg på ett medelpass i måndags men grannen fick feber i sista sekund. På söndag ska jag gå på yoga med P. Borde passa mig, man ska ha madrass med sig :-).

Men jag är bra på att hålla skräpmatslöftet till barnens förtvivlan. Tyvärr. Är så sugen på Spicy hot (sen Linda skrev det i sin blogg). Kanske kan övertala mamma att vakta barnen i helgen så kan mannen och jag gå på både bio och Spicy hot. Det gick bra hos farfar igår iallafall även om de knappt var talbara till middagen. Igår åkte jag en extra omväg för att köpa semlor, som bara jag äter. Kanske kan storebror övertala Mat-Micke att göra ett semeltestet 2010? 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej. Jag vill umgås med dig nästa helg! Vad säger du om det?Eventuellt nu på fredag om jag får byta tur.. Vi kan väl höras? Eftersom du aldrig svarar på sms.

2010-01-21 @ 04:58:15
URL: http://jessamy.se
Postat av: Anonym

och jag vill ju träna med dig! men du vill ju aldrig.

2010-01-21 @ 04:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0