Släpp ut mig!

Gud så tråkigt jag har! Stackars mig! Liten hänger i soffan, sover eller tittar på TV. Storebror spelar ds. Jag har tvättat allt i tvättstugan, städat och sorterat i hallen och i förrådet och spelat vändtia till vansinne. Nu säger hon iallafall att hon ska gå till skolan imorgon, tack och lov. Inte för att jag längtar till jobbet precis men det här med att vara instängd i hemmet är tydligen inget för mig. Börjar bli handlingskris här också, inget bröd till imorgon, riset är slut och jag vill ha glass. Men J jobbar ända till sent i kväll och V vägrar gå för han inte får cykla. Pest. Vi ska äta våfflor till middag, utan glass, det kan vi iallafall åtstadkomma.

Ramlade in en inbjudan om "Vuxenfest" häromdagen. Först tyckte jag det lät snuskigt men när vi tittade närmare visade det sig nog snarare handla om en fest där det pågår mogendans, bugg och sånt. Jag dansar bara linedance och J dansar bara precis innan han tuppar av en sen festkväll så jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Vore ju roligt att träffa folk man inte sett på många många år men... bugg? Jag som inte ens pensionssparar.

Håll hoppet uppe alla fryslortar, snart blir det sommar igen!




Kommentarer
Postat av: linnéa möller

Klart du ska gå på vuxenfest!!!!

FAN så kallt det är. Inte många månader kvar till våren!

2010-01-14 @ 07:30:46
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Lisa

Leende guldbruna ögon har jag...trallar som bara den...bara femton år kvar sen gillar vi också det =)

Klart ni ska på fest, barnvakten är ju fixat....

2010-01-15 @ 22:03:03
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0