En dag kvar!

Fortfarande inga babysockar, har inga strumpstickor och de säljs inte någonstans. Har kollat alla större affärer men det måste tydligen vara en garnaffär var nu de finns. Har budat på Tradera så jag hoppas på det.

En ynklig liten dag kvar att jobba och ändå känns det motigt. Jag har till och med något att göra hela dagen och ska ta ut min sista komp på eftermiddagen. Tyvärr måste vi handla imorgon, tillsammans med alla andra midsommarfirare. Efter imorgon behöver jag inte se murarna på åtminstone ett år om allt går bra. Har fått beviljat min avstängning från försäkringskassan så nu är det bara ledig som gäller. Visst kommer jag sakna mina knäppa kollegor men jag tror vi kan hålla kontakten. Får se hur länge jag tycker att det är roligt att vara hemma, jag har ju en förmåga att ändra mig och tröttna på saker. Men ingen fara än på länge, nu ska jag ha SEMESTER!

Fick hem den bästa Buzzningen någonsin för en gravid människa, massor med glass från Hemglass. Barnen bjuder över alla på gården och jag vakar så det blir glass över till mig också. Än så länge har jag ätit äppelpajglass (verkligen äcklig!) och Maxi Mandel (underbar!). Det var bara en sort L tål men hon tycker om den, tror den hette Snurr. V tycker om Kameleont. Ibland är det riktigt schysst att vara Buzzador :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0