Jo faktiskt... en bra dag!

Bäst att passa på att skriva nån liten notering nu när jag för en gångs skull har en bra dag. Äntligen har elektrikern fixat grannens el (de råkade gräva av grannens elkabel i fredags). Barnen är otroligt roliga att ha att göra med för tillfället, vi har tittat på Blues brothers ikväll och de tyckte den var jättebra. Idag kom vagnen också (!). En vecka bara, och då beställde vi från Holland. Kan verkligen rekommendera fruugo . Nu har de iofs höjt priset på vagnen vi beställde och lagt till fraktkostnad men det finns ändå en hel del att shoppa där.

Idag är som sagt en bra dag och även om fötterna ser ut som ballonger och min vilopuls för tillfället är över 100 så är jag just idag glad att vi gör det här igen. Om jag får ett barn som är det minsta likt någon av V eller L så är allt värt det. Trots hjärtfel, allergier och hörselskador. Och när J hade monterat ihop vagnen kunde jag föreställa mig en pytteliten bebis sovandes där kändes det så bra att jag inte ens tyckte lite synd om mig när jag fick kämpa emot en kräkning efter middagen.

Men namnfrågan är lika hopplös. Varken flick- eller pojknamn har vi. 80-talsnamnen borde komma tillbaka, eller hur? Samatha kanske?


Kommentarer
Postat av: jessamy

Den där får mig att tänka på Dan. Den lyssnade vi på ihop i Amsterdam. HAHA!! =) Men men. Samantha är superfint! och du ska se att allting kommer bra. Visa bild på vagnen.



puss

2010-06-03 @ 18:02:24
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0