Nej men du vet, vi ska lägga om lånen...

Det närmar sig den stora 8-års dagen så jag och V åkte iväg efter middagen för att tanka (alltså köpa presenter-sen när har jag tankat?). Svårt att hitta på nåt till Prinsessan, hon leker ju sällan med leksaker, tycker inte om att läsa, tappar bort alla skivfodral och tar bara på sig storebrors avlagda kläder. Vi köpte ett hopprep med räknare och ett Nerf-set (pistoler och västar med gummipluppar man ska skjuta på varann). V säger att hon blir glad och han brukar ha rätt. Ja, och så föll vi till föga. Vi köpte ett SIM-kort. Hon har haft en mobil i nåt år men utan SIM-kort och nu är det allt hon önskar sig. Inte vet jag vem hon ska ringa till men visst.

Kompade lite idag och var på banken och la om lånen. Skönt att ha det klart. Och så vuxet det låter; Nej men du vet, vi ska lägga om lånen... Haha. Som vanligt har vi rörlig ränta på allt. Lite osäkerhet i vardagen mår man bra av. Och under de senaste tio åren har det varit en mycket bra affär.

Skitdag idag. Har sovit några få timmar i natt för jag har en kissnödigperiod. Fan. Var uppe säkert tre gånger i natt och däremellan låg jag och försökte ignorera att jag behövde gå. Nu är jag så trött att jag känner mig bakis. Dessutom har jag mått väldigt illa hela dagen och varit irriterad och less. Så nu ska jag kisssa en sista gång och sen gå och sova. Har ju verkligen ALDRIG sömnbesvär i vanliga fall och då känns det ännu värre när det blir så här. Dessutopm förstår jag inte hur kroppen fungerar i det hänseendet. Vanligtvis klarar ju kroppen själv att balansera vid ändrade behov men nu tror jag hormonerna har tagit över kroppen och det blivit kortslutning. För jag är ju trött precis hela tiden och ändå får jag inte sova. Vad är poängen med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0