Emma bakar

Mycket bra helg. Shoppade kläder till barnen och mig på stan i lördags medan J var på Byggmax eller nåt. Sen trädgårdsarbete i solen hela eftermiddagen och grillmiddag på altanen. Imorse var jag segstartad, hade ont i ryggen efter krypandet igår och hade inget vidare humör men vi tog oss ut på ännu en tur i barnvagnsaffärerna (trodde vi hade bestämt oss men nu är vi tillbaka på noll igen). Efter lunch kunde jag sträcka ut ryggen igen och tänkte prova ett nytt kakrecept. Men så kom jag på att vi har alla födelsedagar nästa helg plus Mors dag så fyra timmar senare var köket fullt av sega chokladrutor, schackrutor, syltkakor och en tigerkaka. Det gick lite över styr. Gjorde en sockerkaka också på ett ägg, till L som ska till sjukhuset på tisdag och prova ägg. Håll tummarna!

Mår OK för tillfället, det är ungefär varannan dag. Tyvärr går den mesta energin till att jobba och på helger och kvällar är jag sur och trött och har ont. Men fem veckor till bara. Nu säger folk att jag har avstannat i växten. Hm, säger jag för det känns inte så. Bad L ta ett kort så jag kunde jämföra och...


Vecka 19               Vecka 21

        


Nej, jag har inte stannat i växten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0