Nu är det gjort

Idag var det JOBBIGT. Det drar neråt i magen och så fort jag står stilla kommer sammandragningarna. Har varit tjurig och tråkig idag men lyckats att inte börja gråta trots att det var nära många gånger. Och till slut fick vi åka hem. Funderar faktiskt på att ringa barnmorskan och kolla om det ska vara så här mycket sammandragningar hela tiden, det kommer jag inte ihåg att jag hade med de andra. Men jag tror inte att det är något farligt egentligen, bara jäkligt jobbigt.

Mötte familjen på barnvagnsaffären, igen. Men lyssna nu: VI HAR BESTÄLLT BARNVAGN! Vi tog ett helt nytt spår och slog till på en Bugaboo Cameleon i grått och brunt. Kommer säkert att ångra mig tusen gånger men det är så skönt att ha det gjort. Ska ge J lite semester innan jag vågar ta upp ämnet bilbarnstol.

Tjuvkika här...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ring BM.

snygg vagn :D

2010-05-26 @ 20:31:47
URL: http://jessamy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0