En månad kvar...

Nytt barnmorskebesök idag. Hon trodde inte heller att det är lång tid kvar nu. 36 hela veckor nu. Babyn har huvudet nedåt och i ruckbart läge och det var det inte i tisdags på förlossningen (inte i måndags som jag skrev, är lite dagvill i min ledighet). Men, som alla påpekar, det kan lika gärna vara fem veckor kvar. Ja, hur ska jag förhålla mig till det då? Äh, jag lär märka när den kommer. Annars ser det väl ok ut?

Bltr: (120/67) (115/77) (125/85) 130/88
Hjärtljud: (138) (138) (150) 145
Sf-mått: (22 cm) (27 cm) (32 cm) 33cm
Vikt (59 kg ogravid): (66 kg) (67 kg) (70 kg) 72 kg

Är på väg ner på stan nu, ska på Tabazco och äta tjejmiddag. Har ingen lust att göra någonting annat än att sitta bland mina kuddar i sängen och läsa, se på film och slösurfa egentligen men några timmar ska jag väl orka vara social. Mamma ringde och sa att hon skulle klä en korg med madrass och tyg som Babyn kan sova i första tiden och jag blev så glad för vi får inte plats med spjälsängen i sovrummet hur vi än försöker. Det mesta annat är nog klart. Har börjat packa bb-väskan med babykläder och försöker ha koll på var jag har kameran så den kommer med. Lite spännande är det allt. Inom en månad borde Sigge vara här.



Kommentarer
Postat av: Sara

Skjut mig inte nu, men det är ju snart :)

2010-09-07 @ 12:16:27
Postat av: Emma

Var fan la jag salongsgeväret? :-)

2010-09-07 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0