Ned med björkarna!

Dottern ser ut som en panda med svullna rinnande ögon och blek hud. Hennes händer och fötter har stora sprickor och eksemen ser inte snygga ut. Samma med babyn. Blöta ögon och trött och eksem över hela babyn. Och går vi ut hostar han. Björkar är väl inte fridlysta? Kan vi inte bara såga ner dom då?

Idag har jag minsann trädgårdsarbetat. Haha eller dubbelarbetat kanske man ska säga... Rensade ogräs och sprang som en jojo för att hindra Sigge från att äta grus, sten, gräs, ogräs eller nåt annat. De nya leksakerna som jag försökte muta honom med ville han inte ens röra. Men fint blev det till slut och jag tror inte babyn blev förgiftad av någon konstig växt. Idag ändrade han äntligen rikting och började krypa framåt. Slut på lugnet. Han har också rest sig själv några gånger men han har inte fattat att han kan än, han gör det inte medvetet.

Ska till Landet imorgon och kolla läget, kanske hinner en sväng på stan i Uppsala också och sen blir det majbrasa som vanligt. Lite hastigt påkommet ska storebror och jag åka till Tyskland om två veckor, över helgen. Som jag nojade över att vara borta ett dygn, nu pratar vi om två! Men det ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas...varför köpa leksaker när det finns så mycket annat att tugga på....

Vi kan väl ses snart....6/5 AW...med Berith

2011-04-29 @ 21:32:11
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Du kommer få de toppen bra i tyskland :)

2011-04-30 @ 10:06:52
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0