I behov av en namnskylt!

Ja nu är det snart allvar. På torsdag börjar jag jobba igen. Blääää. Men först ska jag introducera maken till öppna förskolan och vi ska hinna hjälpa faster på Landet. Idag har Lisa och jag shoppat och lunchat och jag har fått presenter av mina exkollegor. En mugg, en Emmapenna och en jättefin lykta med ljus som ska får en hedersplats i uterummet. Om det bara blir klart ska jag bjuda hem alla tjejjor på drinkar :-). Tack hörni, och ni vet väl att jag aldrig var bister på ER, bara besviken på chefen...

Har börjat samla ihop lite saker inför jobbstart och insåg att jag tappat bort mina namnskyltar. Men tur! Hos SkyltMax kan man just nu få gratis skyltar! Allt man behöver göra är att skriva ett inlägg i sin blogg med ordet namnskylt, så skickar de skyltarna inom kort! Hurra!

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kan nästan känna den ågren du förmodligen har över att börja jobba efter mammaledigheten. Tiden går så otroligt fort så jag försöker verkligen att tänka på att jag ska njuta av mammaledigheten för snart är den slut och min har inte ens börjat än :)



Låter jäkligt oskönt att få såna sparkar på revbenen så det blir en spricka. Hujedamig. Jag ska nog sluta gnälla över mina sparkar.. men ont för dem :)



2011-08-30 @ 21:44:13
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag kan nästan känna den ågren du förmodligen har över att börja jobba efter mammaledigheten. Tiden går så otroligt fort så jag försöker verkligen att tänka på att jag ska njuta av mammaledigheten för snart är den slut och min har inte ens börjat än :)



Låter jäkligt oskönt att få såna sparkar på revbenen så det blir en spricka. Hujedamig. Jag ska nog sluta gnälla över mina sparkar.. men ont för dem :)



2011-08-30 @ 21:44:16
URL: http://camorr.blogg.se/
Postat av: Studentbrickor

Bra deal!

2012-01-24 @ 23:04:42
URL: http://www.studentbrickor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0