Studiedag

Igår kväll hade babyn ont i magen. Han skrek och hela hans lilla bebiskropp krampade och det kom stora tårar. Han somnade inte förrens efter nio (brukar vara godnatt vid sju) men sen sov han hela natten. Och idag har han nya stora eksem över kinderna och en hel del rivsår i ansiktet. Så. Choklad eller chilisås? V hade gjort chokladbollar igår (mjölkfria naturligtvis) och vi åt spagetti och köttfärssås till middag men det har gått bra förut. Ända skillnaden var att jag tog i lite chilisås för jag hade slut på tomatpuré. Vem vet.

Barnen är lediga idag, studiedag, så vi har det så mysigt. Nu är de stora ute och leker och babyn sover lite. Ska åka och handla sen. Börjar bli sugen på att plugga nåt men studera.nu är en sån rörig sida att jag gav upp nästan direkt. Hoppas arbetet med artikeln kommer igång snart. Är inte det minsta sugen på att börja jobba men något skulle jag vilja göra. Tänkte mig en liten distanskurs kanske men är sent ute för den här terminen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0