2002 all over

Börjar bli ganska frustrerande nu. Trots att jag spenderar större delen av mina dagar med att planera vad jag ska äta så Sigge kan få må bra så blir han bara sämre. Igår skrek han en hel timme, har han aldrig gjort förut. Han slutade inte förren han lyckades släppa ett gäng ordentliga pruttar. Och idag har han eksem överallt och det tog en timme att lägga honom, brukar ta fem minuter, och han slänger sig i sängen och river sig i ansiktet. Det är som 2002 all over. Titta själva:



Dottern i juni 2002.



Sigge ikväll.

Ja, han är inte uppe i Ls nivå än men han skulle ju inte ha något alls! Det hade vi ju bestämt! Men nu är det som det är och jag lär påbörja banandieten, kan ju inte sluta amma förren någon kan skriva ut rätt ersättning och det kommer ju ta tid.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmmm....vilket skit....kan sponsra med lite bananer och hjälpa till med recept...undrar hur mycket man kan laga på bananer?????

2011-01-03 @ 22:49:10
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: zanna

Usch vad trist, hoppas ni snart få komma till rätt läkare så ni får ersättning som han tål iaf.

2011-01-04 @ 21:40:16
Postat av: Linda P

Inte kul, förstår att ni hoppats på att slippa detta denna gången.. Hoppas ni hittar nåt bra alternativ! KRAM

2011-01-07 @ 20:49:26
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0