Lite lugnare

När babyn skrikit sig igenom veckan tog jag tillslut och ringde BVC. Vi fick komma till familjeläkaren direkt och nu är Sigge utrustad med en egen arsenal av salvor, både mjukgörande och kortison i olika styrkor. Dessutom fick han Tavegyl som han ska ha två gånger om dagen, väl mycket kan jag tycka och börjar med att prova till natten. Jag vill ju ha en glad och rörlig baby, inte en däckad och drogad :-(. Har ju haft Tavegyl till de andra två och hade väl hoppats att utvecklingen hade gått framåt på 8 år men tyvärr inte. Fortfarande det enda antihistamin bebisar kan få. Men får se vad Barnallergi säger. Fortfarande ingen aning varför han blev så dålig.

Lugnt annars. Sista helgen på jullovet. J spelar någon innebandycup i Skinnsberg, V har innebandymatch imorgon. Barnen är sams och jag har chips till kvällen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0