Väck inte babyn!

Babysim var väl OK men mycket roligare att titta på alla andra bebisar, tyckte Sigge. Och ledaren som hävdade att bebisarna sover länge efter babysim, ibland flera timmar, hade tokfel. Sigge sov en kvart. Han hade behövt sova mer för han har trätt på mig hela eftermiddagen men sova är tydligen för någon annan. Till slut åkte vi och handlade och då somnade han i bilen på vägen hem (efter att jag kört ett extra varv runt vårt oplogade kvarter) så nu ligger han fullt påbyltad och sover i bilstolen i hallen och jag vågar knappt röra mig, måste få i mig lite kaffe först :-).




Kommentarer
Postat av: L

kan man bli sötare än så???

2011-01-16 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0