Vinnare Cliniderm

Tadaratattata! Vinnarna är dragna i en allvarlig lottningceremoni vid frukostbordet idag och här är de:

LISA
LINUS
LINDA P
MALIN

Grattis grattis, paketet kommer på posten. Men hörni, kan ni inte höra av er på bloggen när ni provat med vad ni tycker? Själv är jag fortfarande nöjd och funderar på att köpa ögonkrämen som ni kommer få. Så den vill jag verkligen höra om.

Rätt svar:
1. Hur många rengöringsprodukter finns i Cliniderms sortiment?
5 st för kvinnor 2 st för män.
2. Vilken funktion har en nattkräm?
Den stärker och återuppbygger huden inför nästa dag.
3. Vad är speciellt med Cliniderms "klimatblandning"?
Den ger extra skydd åt huden i det tuffa nordiska klimatet och stärker fuktbarriären i 24 timmar.

Kommentarer
Postat av: Linus

Tjohooo :-D

2011-01-22 @ 11:25:41
Postat av: Linda

JIPPIE! Lovar att återkomma med synpunkter. Kram

2011-01-22 @ 11:27:35
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com
Postat av: Lisa

Säger detsamma...tjohoooooo...ska testa och sen återkomma

2011-01-22 @ 13:23:06
URL: http://lisasvardag.blogg.se/
Postat av: Linus

Tänkte berätta vad jag tyckte :)

Jag gillade krämerna inkl ögonkrämen jättemycket men inte tvättgrejen eller tonicen. funderar också på att köpa någon av krämerna...

2011-02-02 @ 19:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0