Sommarjobbar

Jaha, då var det slut på mammaledigheten. Ska jobba hela veckan och sen är det semester och sen är det dags att börja jobba igen. J ska iofs jobba tre veckor i augusti först och då är jag ju mammaledig igen men sen 1 september är det dags. Och heltid direkt. Och nu kan jag ju avslöja att det blir nytt jobb också. Eller nygammalt. Går tillbaka till psykiatrin men i lite ny tappning och det känns helt OK.

Jobbet idag var också helt OK. Det var faktiskt ganska roligt konstigt nog. Och förvånandsvärt lite hade förändrats på ett år :-). Jag fick lite mjukstart på förmiddagen men sen var det fullt ös som vanligt, som om jag inte varit borta alls. Det värsta är att det blir så länga dagar. När jag kom hem åt vi och sen lekte jag med Sigge men han var så trött och fick kämpa för att hålla sig vaken till sju när han somnade. Så en och en halv timme var allt jag fick idag. Det skulle jag aldrig klara i längden.

Damrallyt i lördags var perfekt. Underbar dag och lugnt och trevligt som det ska vara, bilder kommer men jag sitter vid fel dator nu. Igår skulle vi åka på grand national men vi hade storstädning (!) här hemma istället.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att höra att det är sig likt =). Snart har veckan gått och sen är det dags för nytt jobb....wohooo

2011-06-14 @ 09:19:35
URL: http://lisasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0