Semlor och bebisar

Grattis Sverige på semmeldagen! Vi har bakat mjölk- och äggfria semlor som smakade absolut ingenting. Grattis. Ja och grattis Sverige på kvinnodagen också. Gräddbullar och kvinnor är liksom likställda. Så kan det vara. Men GRATTIS Linnea till lilla (!) pojkbebisen imorse. Närmare 4800g och 53 cm om jag fått rätt siffror. En stabil grabb :-). Ser väldigt söt ut på bilderna.

Siggling är sjuk igen. Feber och hosta. 39 grader nu på kvällen och har varit ynklig hela dagen. Bär mig mamma! Fast han kan inte prata. Ibland är det faktiskt jobbigt när J jobbar kväll. Skulle behöva avbyte ibland, två varmkorvar till lunch räcker liksom inte hela dagen. Men nu sover han hoppas jag och snart börjar House och jag har gömt en påse lättsaltade chips. Nejhej. Nu vaknade han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0