Sjukstuga

Jahaja, onsdagen kom och gick och inte blev vi klokare för det. Nu ska en person prata med en annan person som ska ha möte med en tredje och J får besked i nästa vecka. Det kommer aldrig ta slut.

Sjukstuga IGEN. Det är nästan som att solen hånar mig. Haha, se så fint och varmt och ljust och vårigt det är här ute! Men du stannar ju hellre inne och torkar spyor... Nej det gör jag inte men har inte mycket val. Det är dottern som väckte mig med en olycka på vardagsrumsgolvet klockan två i natt. Sen skulle mamma sitta med henne. Halv fem gick jag och la mig men hann inte somna. Js väckarklocka ringde fem och babyn sa godmorron i samma stund. Så upp igen och palta med ersättning och försöka desperat att få babyn att somna om. Nej. Halv tio i morse tvångssövde jag mina ungar och mig själv i en välbehövlig timme. Men ska sova mer när J kommer hem från jobbet. Eller ska man prioriera att gå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0