Utslag och utslag

Imorse var jag in till jobbet en sväng. Kändes lite märkligt. Men in kom jag utan problem och snart kändes det välbekant igen för larmet gick innan jag ens hunnit upp på kontoret. Men det var inte så illa som jag väntat mig, har målat upp en bild här hemma om hur jobbigt det blir att börja jobba igen men SÅ farligt kändes det inte. Synd bara att ingen kunde fika med mig :-).

Här hemma har Sigge blivit feberfri men herregud så han ser ut i eksemen. Särskilt ansiktet. Så han sover dåligt, vaknar och skriker och kliar och river sig trots att vi ger Tavegyl. Aerius har ingen verkan alls tyvärr. Men han har inte fått i sig nåt nytt så jag antar att det är infektionen som stör. För han är väl inte allergisk mot ersättningen? Iallafall, mitt problem är nu hur ska jag göra med smakportioner? För jag ser ju inte om han reagerar. Igår gav jag honom lite lite banan och jag tror han blev röd om munnen men det är omöjligt att säga säkert. Och vänta tills han ser bättre ut, ja det kan ju ta lång tid vet jag av erfarenhet. Och jag som skulle sluta amma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0