Buzzador; Santa Maria Tex Mex Tapas

Ja, krångligt namn men nu har jag provat Santa Maria Tex Mex Tapas. Fick en kartong med lite olika prover och bjöd brorsan, maken och barnen på tapas.



Det var inte precis något man bara slänger ihop, tog en och en halv timme att plocka ihop allting och jag använde både spis och ugn. Nästan allt var lite kryddstarkt, en del var mycket kryddstarkt. Min favvis var Tostaditos med Escabeche och Brie.



Karlarna gillade varianten på tacobröd, Quesadilla bröd, bäst. Jag hade fyllt dem med olika skinka, chorizo, färskost och prästost. Lite Feta också.



Summering; Mycket nöjd. Gott. Men mycket jobb. Kommer antagligen att köpa några av dessa produkter igen men kommer i fortsättningen servera det som förrätt eller snacks, inte en hel måltid. Kolla här om ni vill läsa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0