Buzzadorinlägg Nestlé

Nu börjar ni bli vana vid att informeras om mina åsikter om saker jag provat via Buzzador. Men den här gången är det Sigge som har provat och jag har tolkat hans åsikter. Han har provat Nestlés barnmatsburk Sötpotatis och nötkött. Den är egentligen för bebisar runt 6-7 månader och Sigge är ju som bekant ett helt år gammal, men det verkade inte spela någon roll. Han slukade glatt en hel burk och ville ha mer. Så gången efter blandade jag i lite kokt ris och det gillade han också. Vi har också haft den i skötväskan och vid något tillfälle har Sigge ätit en hel burk kall. Nu är han i och för sig inte så petig med mat, men ändå. Ok. Summering: Vi kommer definitivt köpa denna burk igen, mest för att ha som nödmat i skötväskan. Sigge tycker om den, den kostar inte så mycket (runt 12 kronor per burk) och bäst av allt; Den innehåller INTE MJÖLK, ÄGG eller MORÖTTER!

Kommentarer
Postat av: jessamy

Perfekt. Leo tycker också jättemycket om den!! Så det kan du skriva med!

2011-10-09 @ 20:50:57
URL: http://jessamys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0