Buzzadorinlägg Vanish

Ni vet ju att jag provar saker genom Buzzador och sen sprider mina åsikter genom bland annat bloggen. Nu har jag provat Vanish fläckborttagare. "Lita på rosa" ni vet. Vi har tidigare provat pulvret man lägger i tvättmedelsfacket och varit nöjda med det men nu har jag också provat sprayen Oxiaction och är mycket nöjd. Det nya är att Oxiaction finns parfymfri!! Gilla, gilla! Jag har ett fåtal provförpackningar kvar så hör av er om ni vill prova!

Lät Sigge leka lite på lekplatsen och sen tvättade jag hans leggins. Vet inte om det syns så bra men...

Före:



Och efter:



Kommentarer
Postat av: Linda P

Vill gärna prova! Här är det fläckar högt och lågt och precis överallt... Har du något tips om hål på knän också?? Vore toppen orkar inte sy och laga längre... =)

2011-09-25 @ 21:26:08
URL: http://lyckligamammans.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej tyvärr inga bra tips. När V och L var mindre gick det med strykapå-grejer från HM men nu tycker de att det är larvigt. Jag spar en förpackning till dig och lägger i din brevlåda nästa gång jag är hos min kollega på Skälby!

2011-09-28 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0