Påsken avklarad

Ja nu var det ett tag sen. Har inte haft lust att skriva faktiskt. Har väl egentligen inte så mycket positivt att säga om livet nu heller. Det är som att vi fastnat i en spiral och det ena efter det andra händer, tyvärr inte några roliga saker. Men vi kämpar på.

Tog oss iväg till Öland på skärtorsdagen, fick med oss storebror också. Jobbigt att åka bil men det gick bra och väl där var det snart dags att åka hem. Barnen var nöjda, påskägg, mah-jong och etthundrasju sorters kakor, som vanligt.



På långfredagen fyllde min enda dotter 10 år. Hon fick saker på hjul-tema, Heeleys, longboard, rullskridskor och en cykel (som hon fick välja själv i måndags). Nästa födelsedag blir makens, han fyller 40 år nästa vecka. Men jag har fixat en present till honom redan, han kommer bli mycket överraskad.

Ska duscha och välja kläder nu, imorgon ska jag upp framför 150 pers och berätta om vår verksamhet. Tack och lov behöver jag inte säga mycket mer än mitt namn men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0