Skitdag

Idag vet jag inte vad som hände eller vad jag gjorde för fel men precis allt blev galet. Dagen började med att jag glömde datorkortet hemma. Fick tvinga ut maken och minsta sonen (i pyjamas) som kom med kortet till mig på jobbet. Ja, då fungerade det inte. Pratade med IT och alla jag kom åt men det var helt dött. Bara att beställa ett nytt som kommer om en tre veckor... Ska få ett reservkort snart så jag kan dokumentera. Får börja med allt jag gjort idag.

Sen fortsatte dagen. Hot, skrik och akutinsatser. Slutade arbetsdagen med ett möte. Men fick gå ifrån och möta upp dottern som kom från allergimottagningen där hon blivit dåligt efter allergivaccinationen och inte fick lämnas ensam.

Nu sover lillplutt och dottern är medicinerad och mycket trött. Storkillen har lyckats få hem en demoversion av något Fifaspel och lugnet har lagt sig över radhuset. Maken jobbar. Jag skrev ett mail till honom och bad honom bestämma sig för vilken smörgåstårta jag ska beställa till lördag och kom på mig själv med att avsluta mailet Mvh Emma. Tja, jag är ju vänlig ialla fall. Håll nu tummarna för att natten blir lugn och astmabefriad för alla mina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0