Julklappstips

Precis som Linnea säljer jag mina ord idag, till Skyltmax. Men faktum är att jag försökte använda en av deras konkurrenter i våras när jag tänkte köpa en namnskylt i födelsedagspresent till en kollega. Men den kom aldrig. Så därför gör jag gärna lite reklam för Skyltmax som gör snygga namnskyltar till rimligt pris och faktiskt levererar dem. Varsågoda. Och jobbar man inte i vården eller någon annanstans där man måste skylta med sitt namn hela tiden så kan man kolla in deras dörrskyltar. Jag ska göra ett nytt försök att beställa den som jag aldrig fick i våras. Hon får den som julklapp istället.
 
I övrigt suger livet rejält just nu. Orkar inte ens skriva om det men jag (och L) blev omkullsparkade ordentligt igår. Jag kan faktiskt inte ens tänka på det. Har jag nämnt att jag hatar allergier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0