Förkyld

Igår var L och provdansade. Jag fick vänta utanför när hon och fyra andra tjejer dansade i nästan en timme. I början var det balett och det kan inte L men sen blev det mer modern dans och hon var glad när hon kom ut. Hon tror inte själv att hon kommer in just pga baletten och jag önskar nog helst att hon går kvar där hon går men vi får se. I början av mars.

Idag är jag föräldraledig och standby för dagis men sigge rusade glatt in imorse och vinkade hejdå till mig så det verkar gå bra. Hade tänkt åka ner på stan och handla kläder han behöver till dagis men jag är så förkyld att jag hamnade i soffan med en filt. Här blir jag nog kvar ett tag. Ikväll är det ju Vi i femman. Så P4 klockan 17.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0