Förlängd inskolning

Sigge vaknade med feber i torsdags så det var bara att stanna hemma. Nu mår han bra igen så imorgon fortsätter inskolningen men det blir ju lite trixigt. Imorgon måste jag göra en sak med L på förmiddagen så det enklaste är att J följer med Sigge på dagis och jag jobbar på eftermiddagen. På tisdag tar jag dagisvakten och åker sen till jobbet en stund när J har kommit hem. På onsdag måste han vara inskolad och klar...

Nästa vecka blir så spännande. Imorgon ska L provdansa för en skola och på tisdag ska V tävla i radion i Vi i femman. Jag är riktigt nervös :-). Men sen händer det nog inget mer vad jag vet. På fredag åker jag till Tyskland och hälsar på faster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0