Dagtidsliv!

I år fick vi uppleva något så märkligt som en regnfri midsommarafton. Tur att det regnade på midsommardagen så vi inte kom av oss helt. Och vad är det här för sommarväder egentligen? Glad att jag har två veckor kvar till semester. Eller glad och glad...

Vi var på Landet på midsommar. Känns konstigt. Har inte vant mig vid att Mia är död och har definitivt inte vant mig vid att vi ska vara på Landet utan henne. Men det tar väl tid antar jag. Vi hade rätt trevligt även om jag inte sov många timmar. Storebror sov inte heller bra, lite tröstande ändå. Barnen sov som klubbade sälar. Och det är fantastiskt fint på Landet.



Sigge är en sån otrolig busunge, hela han är full av tok. Och vi skrattar ihjäl oss. Han kommer bli helt förstörd när han blir äldre, bortskämd och uppmuntrad till att leva rövare. Men han kan inte klaga på att det saknas kärlek iallafall!



Sen förändrades livet idag. J kom in på den utbildningen han sökt så idag har han sagt upp sig och ska leva på sparade pengar och avgångsvederlag i två år. Lika bra det. Han kommer plugga på dagtid så jag kan göra saker på kvällarna för första gången på... 12 år faktiskt. Funderar på att börja rida, har blivit mer eller mindre besatt av tanken på att rida islandshäst. Frågan är väl om jag kommer att ha råd :-).

Kommentarer
Postat av: jessamy

Klart du ska rida!

Postat av: Linda P

Håller med - klart du ska rida!! Finns ju massa tjejer som vill ha hjälp med sin häst också... Kolla runt lite! /Linda

2012-06-26 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0